Upravljanje ključnim kupcima - Key Account Management

Termin održavanja

22.5.2026

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

220,00€ (prijava i uplata do 8.5.2026u 0:00)

Redovna cijena

240,00€ (prijava i uplata do 14.5.2026 u 0:00)

Broj polaznika

Max 8 (rad u malim grupama)

Mjesto održavanja

Zagrebtower Radnička cesta 80, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Upravljanje ključnim kupcima- Key account management (KAM)
 

 Poslovna edukacija namijenjena prodajnim profesionalcima koji upravljaju prodajom ključnih kupaca u cilju kontinuiranih poboljšanja, rasta i razvoja.

 

Sadržaj:

  • Uloga Key Account Managera
  • Proces upravljanja ključnim kupcima( 8 koraka uspješnog KAM-a)
  • Razvoj odnosa s ključnim kupcima
  • Strategije i taktike prodaje ključnim kupcima
  • Prodajne tehnike usmjerene  ciljevima i kanalima prodaje
  • Prodajno personalizirana rješenja
  • Prilike i potencijalna prodajna rješenja
  • Ključni pokazatelji uspješnosti ključnih kupaca
  • Kako razvijati prodaju ključnih kupaca s obzirom na trendove u prodaji

Poslovna edukacija izvodi se kroz primjere iz prakse, analizu i potencijalna rješenja

Izrada realnog poslovnog slučaja kroz interaktivnu radionicu

       

  

Plaćanje po ponudi.

Naši polaznici:

  • imaju organiziran ručak
  • materijale sa predavanja
  • uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji (neformalan certifikat)

Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas. ( edukacije i za  HoReCa Key account Management)

 

Jasmina Marić Cvijetinović, mag. int.rel.et dipl, poslovni konzultant

Poslovno iskustvo gradila je u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim, nacionalnim i internacionalnim kompanijama. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijaliste, voditelja prodaje, key account managera, rukovoditelja prodajno logističkog centra, komercijalne direktorice(zastupstvo austrijskih tvrtki), direktorica ključnih kupaca, regionalni menadžer za prodaju, direktorica izvoza. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz upravljanje prodajno-logističkog centra, upravljanje opskrbnim lancem, skladišnim poslovanjem, te upravljanjem kategorijom/category management u trgovačkom lancu. Upravljala i razvijala poslovanje, vodila prodajne timove, odjele, sektore i organizacije. Razvijala poslovanje u segmentu maloprodaje, veleprodaje, distribucije, izlazak na međunarodna tržišta, planiranje izlaska na tržište, poslovne strategije i planiranje, organizacije i menadžmenta.

 

Napomena u slučaju storniranja prijave:

Ukoliko želite stornirati svoju prijavu na poslovnu edukaciju, možete to učinite pisanim putem najkasnije 15 dana prije održavanja seminara.

Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od 15 dana prije održavanja seminara, snosit ćete troškove u punom iznosu seminara.

U slučaju  spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za seminar drugim osobama ili  izabrati neku drugu edukaciju ili termin