Učinkovita prodajna komunikacija

Termin održavanja

12.12.2025

Vrijeme održavanja

9:00-15:00

Early bird cijena

199,00€ (prijava i uplata do 29.11.2025 u 0:00)

Redovna cijena

220,00€ (prijava i uplata do 5.12.2025 u 0:00)

Broj polaznika

Ograničen

Mjesto održavanja

Zagrebtower Radnička cesta 80, 10000 Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Učinkovita prodajna komunikacija  je temelj  dugoročnih poslovnih odnosa i poboljšanja prodajnih rezultata. Temeljite prodajnu komunikaciju na činjenicama, kreirajte personaliziranu ponudu.

Pretjerivanje i negativne tehnike uvjeravanja mogu smanjiti kredibilitet , povećati nepovjerenje i samim time smanjiti  stvarni potencijal prodaje. Komunicirajte činjenice razvijte odnos stvaranja dodane vrijednosti.

 Koje su to komunikacijske vještina koje su ključne za uspjeh u prodaji?

Primjeri iz poslovne prakse.

 

Sadržaj:

  1. Fokus prodaje kroz učinkovitu prodajnu komunikaciju
  • Prezentacija prijedloga vrijednosti 
  1. Negativne tehnike uvjeravanja
  • Racionalno razmišljanje i otpornost kod donošenja odluka
  1. Mapiranje strukturiranog prodajnog razgovora
  • Uzajamnost, ustupci i CTA
  1. Personalizirani pristup u skladu s ciljevima
  • Struktura ponude i prodajnih kategorija
  1. Potencijali, prilike i prodajni kanali
  • Transformacija prodaje i fit solution prodajne taktike
  1. Argumentiranje u prodaji
  • Ključni pokretači prodaje

Zaključak, feedback sudionika
Plaćanje po ponudi.
Naši polaznici:
• imaju organiziran ručak,
• materijale sa predavanja,
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji (neformalni certifikat)

Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas. 

 

Jasmina Marić Cvijetinović, mag. int.rel.et dipl, poslovni konzultant

Poslovno iskustvo gradila je u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim, nacionalnim i internacionalnim kompanijama. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijaliste, voditelja prodaje, key account managera, rukovoditelja prodajno logističkog centra, komercijalne direktorice(zastupstvo austrijskih tvrtki), direktorica ključnih kupaca, regionalni menadžer za prodaju, direktorica izvoza. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz upravljanje prodajno-logističkog centra, upravljanje opskrbnim lancem, skladišnim poslovanjem, te upravljanjem kategorijom/category management u trgovačkom lancu. Upravljala i razvijala poslovanje, vodila prodajne timove, odjele, sektore i organizacije. Razvijala poslovanje u segmentu maloprodaje, veleprodaje, distribucije, izlazak na međunarodna tržišta, planiranje izlaska na tržište, poslovne strategije i planiranje, organizacije i menadžmenta.

 

Napomena u slučaju storniranja prijave:

Ukoliko želite stornirati svoju prijavu na poslovnu edukaciju, možete to učinite pisanim putem najkasnije 15 dana prije održavanja seminara.

Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od 15 dana prije održavanja seminara, snosit ćete troškove u punom iznosu seminara.

U slučaju  spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za seminar drugim osobama ili  izabrati neku drugu edukaciju ili termin