Termin održavanja
Vrijeme održavanja
Early bird cijena
Redovna cijena
Broj polaznika
Mjesto održavanja
PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u
Pregovaranje u nabavi je program kreiran na najčešćim obrascima pregovaranja, temeljen na pregovaračkim scenarijima iz poslovne prakse.
Ključne točke pregovaranja u nabavi, obuhvaćaju dogovor uvjeta, cijene, kvalitete, uvjeta i dinamike isporuke.
Priprema za pregovore, parametri uvjeta, poslovne politike, planiranoga budžeta, kretanja kategorija interno i na tržištu.
Strategije i taktike pregovaranja mijenjaju se s obzirom na promjene i izazove u opskrbnom lancu, jedan od ciljeva nabave je ublažavanje raznih nestabilnosti na tržištu kroz efikasno pregovaranje. Transformacija pregovaračkog procesa od jednostavne interakcijske transakcije do pregovaranja cjelokupne vrijednosti.
Sadržaj:
1.Osvijestiti vlastiti stil pregovaranja
2.Priprema za pregovore
3.Pregovaranje i upravljanje kategorijama
4.Ključni dobavljači i zahtjevna dinamika pregovora
5.Zaključivanje dogovora
Uvjeti plaćanja: Plaćanje po ponudi
Ostalo:
• naši polaznici imaju organiziran ručak
• materijale s predavanja
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)
Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.
Jasmina Marić Cvijetinović, mag. int.rel.et
Poslovno iskustvo gradila je u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim, nacionalnim i internacionalnim kompanijama. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijaliste, voditelja prodaje, key account managera, rukovoditelja prodajno logističkog centra, komercijalne direktorice(zastupstvo austrijskih tvrtki), direktorica ključnih kupaca, regionalni menadžer za prodaju, direktorica izvoza. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz upravljanje prodajno-logističkog centra, upravljanje opskrbnim lancem, skladišnim poslovanjem, te upravljanjem kategorijom/category management u trgovačkom lancu. Upravljala i razvijala poslovanje, vodila prodajne timove, odjele, sektore i organizacije. Razvijala poslovanje u segmentu maloprodaje, veleprodaje, distribucije, izlazak na međunarodna tržišta, planiranje izlaska na tržište, poslovne strategije i planiranje, organizacije i menadžmenta.
Napomena u slučaju storniranja prijave:
Ukoliko želite stornirati svoju prijavu na poslovnu edukaciju, možete to učinite pisanim putem najkasnije 15 dana prije održavanja seminara.
Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od 15 dana prije održavanja seminara, snosit ćete troškove u punom iznosu seminara.
U slučaju spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za seminar drugim osobama ili izabrati neku drugu edukaciju ili termin