Pregovaranje u nabavi

Termin održavanja

6.11.2025

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

199,00€ (prijava i uplata do 13.10.2025)

Redovna cijena

220,00€ (prijava i uplata do 20.10.2025)

Broj polaznika

ograničen

Mjesto održavanja

Zagrebtower Radnička cesta 80, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Pregovaranje u nabavi je program kreiran na najčešćim obrascima pregovaranja, temeljen na pregovaračkim scenarijima iz poslovne prakse.

Program je usmjeren na ključne točke pregovaranja u nabavi koje obuhvaćaju dogovor uvjeta, cijene, kvalitete, uvjeta i dinamike isporuke, uvjeta plaćanja.

Priprema za pregovore  kroz parametre uvjeta, poslovne politike, planiranoga budžeta, definiranje benchmark kretanja kategorija interno i na tržištu.

Strategije i taktike pregovaranja mijenjaju se s obzirom na promjene i disrupcije u opskrbnom lancu, jedan od ciljeva nabave je ublažavanje utjecaja disrupcija na nestabilnom tržištu. Transformacija pregovaračkog procesa od jednostavne interakcijske transakcije do pregovaranja cjelokupne vrijednosti.

  • Pregovaranje s jakim dobavljačem za proizvode, sirovine, poluproizvode, usluge koje su Vam prijeko potrebne.
  • Pregovaranje i upravljanje kategorijama.

 

Sadržaj:

1.Osvijestiti vlastiti stil pregovaranja

  • Jeste li sami sebi prepreka u uspjehu pregovaračkog ishoda
  • Prepoznajete li tehnike pregovaranja i kako na njih odgovoriti
  • Primjeri iz prakse

2.Priprema za pregovore

  • Ključni parametri  pripreme za pregovore
  • Upravljanje uvjetima, budžetima
  • Analiza mikro i makro okruženja
  • Utjecaj  burzovnih kretanja roba  na pregovarački proces
  • Definiranje ciljeva i strategije pregovaranja
  • Pregovaranje cjelokupna vrijednost vs. najniža cijena
  • Snaga u opskrbnom lancu kao prednost u pregovorima
  • Trgovanje ustupcima
  • Primjeri iz prakse

3.Pregovaranje i upravljanje kategorijama

  • Pregovaranje kategorije vs. pojedinačni proizvodi
  • Identificiranje uvjeta za pregovaranje u kategoriji
  • Dobavljači koji donose dodanu vrijednost
  • Primjeri iz prakse

4.Pregovaranje sa teškim dobavljačima

  • Ključni dobavljači i zahtjevna dinamika pregovora
  • Manipulativne taktike pregovaranja
  • Primjeri iz prakse

5.Zaključivanje dogovora

  • Najčešće pogreške u pregovaračkom procesu
  • Primjeri iz prakse
  • Analiza pregovaračkih ishoda
  1. Zaključak, feedback sudionika


Uvjeti plaćanja: Plaćanje po ponudi
Ostalo:
• naši polaznici imaju organiziran ručak
• materijale s predavanja
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)

Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.

Jasmina Marić Cvijetinović, mag. int.rel.et dipl, poslovni konzultant

Poslovno iskustvo gradila je u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim, nacionalnim i internacionalnim kompanijama. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijaliste, voditelja prodaje, key account managera, rukovoditelja prodajno logističkog centra, komercijalne direktorice(zastupstvo austrijskih tvrtki), direktorica ključnih kupaca, regionalni menadžer za prodaju, direktorica izvoza. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz upravljanje prodajno-logističkog centra, upravljanje opskrbnim lancem, skladišnim poslovanjem, te upravljanjem kategorijom/category management u trgovačkom lancu. Upravljala i razvijala poslovanje, vodila prodajne timove, odjele, sektore i organizacije. Razvijala poslovanje u segmentu maloprodaje, veleprodaje, distribucije, izlazak na međunarodna tržišta, planiranje izlaska na tržište, poslovne strategije i planiranje, organizacije i menadžmenta.

 

Jasmina Marić Cvijetinović, mag. int.rel.et dipl, poslovni konzultant

Poslovno iskustvo gradila je u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim, nacionalnim i internacionalnim kompanijama. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijaliste, voditelja prodaje, key account managera, rukovoditelja prodajno logističkog centra, komercijalne direktorice(zastupstvo austrijskih tvrtki), direktorica ključnih kupaca, regionalni menadžer za prodaju, direktorica izvoza. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz upravljanje prodajno-logističkog centra, upravljanje opskrbnim lancem, skladišnim poslovanjem, te upravljanjem kategorijom/category management u trgovačkom lancu. Upravljala i razvijala poslovanje, vodila prodajne timove, odjele, sektore i organizacije. Razvijala poslovanje u segmentu maloprodaje, veleprodaje, distribucije, izlazak na međunarodna tržišta, planiranje izlaska na tržište, poslovne strategije i planiranje, organizacije i menadžmenta.

 

Napomena u slučaju storniranja prijave:

Ukoliko želite stornirati svoju prijavu na poslovnu edukaciju, možete to učinite pisanim putem najkasnije 15 dana prije održavanja seminara.

Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od 15 dana prije održavanja seminara, snosit ćete troškove u punom iznosu seminara.

U slučaju  spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za seminar drugim osobama ili  izabrati neku drugu edukaciju ili termin