Pregovaranje u nabavi

Termin održavanja

6.11.2025

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

220,00€ (prijava i uplata do 13.10.2025)

Redovna cijena

240,00€ (prijava i uplata do 20.10.2025)

Broj polaznika

ograničen

Mjesto održavanja

Trinom, Strojarska cesta 24/Zagrebtower Radnička 80, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Pregovaranje u nabavi je program kreiran na najčešćim obrascima pregovaranja, temeljen na pregovaračkim scenarijima iz poslovne prakse.

Program je usmjeren na ključne točke pregovaranja u nabavi koje obuhvaćaju dogovor uvjeta, cijene, kvalitete, uvjeta i dinamike isporuke, uvjeta plaćanja.

Priprema za pregovore  kroz parametre uvjeta, poslovne politike, planiranoga budžeta, definiranje benchmark kretanja kategorija interno i na tržištu.

Strategije i taktike pregovaranja mijenjaju se s obzirom na promjene i disrupcije u opskrbnom lancu, jedan od ciljeva nabave je ublažavanje utjecaja disrupcija na nestabilnom tržištu. Transformacija pregovaračkog procesa od jednostavne interakcijske transakcije do pregovaranja cjelokupne vrijednosti.

  • Pregovaranje s jakim dobavljačem za proizvode, sirovine, poluproizvode, usluge koje su Vam prijeko potrebne.
  • Pregovaranje i upravljanje kategorijama.

 

Sadržaj:

1.Osvijestiti vlastiti stil pregovaranja

  • Jeste li sami sebi prepreka u uspjehu pregovaračkog ishoda
  • Prepoznajete li tehnike pregovaranja i kako na njih odgovoriti
  • Primjeri iz prakse

2.Priprema za pregovore

  • Ključni parametri  pripreme za pregovore
  • Upravljanje uvjetima, budžetima
  • Analiza mikro i makro okruženja
  • Utjecaj  burzovnih kretanja roba  na pregovarački proces
  • Definiranje ciljeva i strategije pregovaranja
  • Pregovaranje cjelokupna vrijednost vs. najniža cijena
  • Snaga u opskrbnom lancu kao prednost u pregovorima
  • Trgovanje ustupcima
  • Primjeri iz prakse

3.Pregovaranje i upravljanje kategorijama

  • Pregovaranje kategorije vs. pojedinačni proizvodi
  • Identificiranje uvjeta za pregovaranje u kategoriji
  • Dobavljači koji donose dodanu vrijednost
  • Primjeri iz prakse

4.Pregovaranje sa teškim dobavljačima

  • Ključni dobavljači i zahtjevna dinamika pregovora
  • Manipulativne taktike pregovaranja
  • Primjeri iz prakse

5.Zaključivanje dogovora

  • Najčešće pogreške u pregovaračkom procesu
  • Primjeri iz prakse
  • Analiza pregovaračkih ishoda
  1. Zaključak, feedback sudionika


Uvjeti plaćanja: Plaćanje po ponudi
Ostalo:
• naši polaznici imaju organiziran ručak
• materijale s predavanja
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)

Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.

Napomena u slučaju storniranja prijave:

Ukoliko želite stornirati svoju prijavu na poslovnu edukaciju, možete to učinite pisanim putem najkasnije 15 dana prije održavanja seminara.

Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od 15 dana prije održavanja seminara, snosit ćete troškove u punom iznosu seminara.

U slučaju  spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za seminar drugim osobama ili  izabrati neku drugu edukaciju ili termin