Vještine prodaje turističkih usluga i proizvoda

Termin održavanja

7.3.2025

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

199,00€ (prijava i uplata do 17.2.2025 u 0:00)

Redovna cijena

220,00€ (prijava i uplata do 25.2.2025 u 0:00)

Broj polaznika

Ograničeno

Mjesto održavanja

Strojarska cesta 24, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Turizam se globalno smatra jednom od najznačajnijih industrija stoga zahtijevaju stalnu pažnju. Fokus na prodajni proces, efikasnu i interpersonalnu komunikaciju, prezentiranje proizvoda i prodajne taktike su ključne. Personalizirani pristup gostu, ponuda ciljanih proizvoda i usluga, te cjeloviti pristup upravljanju u turizmu.
Sadržaj:
1. Prodajni proces

  • Upravljanje ključnih 6 faktora specifičnih u prodaju usluga i proizvoda u turizmu

2. Prodajne tehnike prema segmentaciji

  • Business · Leisure · Obitelj · Luxury · Budget · MICE

3. Prezentiraj dodanu vrijednost i prodaj više
4. Upselling and cross-selling , ciljevi diferencijacije u turizmu
5. Rješavanja konfliktnih situacija

  • Preveniranje konfliktnih situacija
  • Asertivna komunikacija

Ciljna skupina:
ugostitelji, recepcioneri, call centar , mice, lesure, voditelji i menadžeri prodaje

Zaključak, feedback sudionika
Plaćanje po ponudi
Naši polaznici:
• imaju organiziran ručak,
• materijale sa predavanja,

• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.