Termin održavanja
Vrijeme održavanja
Early bird cijena
Redovna cijena
Broj polaznika
Mjesto održavanja
PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u
Turizam se globalno smatra jednom od najznačajnijih industrija stoga zahtijevaju stalnu pažnju. Fokus na prodajni proces, efikasnu i interpersonalnu komunikaciju, prezentiranje proizvoda i prodajne taktike su ključne. Personalizirani pristup gostu, ponuda ciljanih proizvoda i usluga, te cjeloviti pristup upravljanju u turizmu.
Sadržaj:
1. Prodajni proces
2. Prodajne tehnike prema segmentaciji
3. Prezentiraj dodanu vrijednost i prodaj više
4. Upselling and cross-selling , ciljevi diferencijacije u turizmu
5. Rješavanja konfliktnih situacija
Ciljna skupina:
ugostitelji, recepcioneri, call centar , mice, lesure, voditelji i menadžeri prodaje
Zaključak, feedback sudionika
Plaćanje po ponudi
Naši polaznici:
• imaju organiziran ručak,
• materijale sa predavanja,
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.