Upravljanje vremenom, kriznim situacijama i multitasking

Termin održavanja

23.10.2024

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

159,00€ (prijava i uplata do 14.10.2024 u 0:00)

Redovna cijena

220,00€ (prijava i uplata do 17.10.2024 u 0:00)

Broj polaznika

Ograničeno

Mjesto održavanja

Strojarska cesta 24, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Upravljanje vremenom planiranje, prioritiziranje, delegiranje, multitasking, mikromenadžment

S obzirom na današnji tempo života, poslovna organiziranost i učinkovito upravljanje vremenom su neophodne vještine. Previše obaveza i zadataka, osjećaj kontinuiranoga nedostatka vremena utječe na smanjivanje učinkovitosti i gomilanju neriješenih zadataka. Zadržati motivaciju, uspješno upravljati vremenom i organizirati se, su ciljevi koji mogu doprinijeti da se osjećamo dobro, uspješno i zadovoljno. Osvijestiti kako učinkovito delegirati zadatke, radi stvaranja dodatne vrijednosti kroz kreativnost i inovacije, te postizanje ciljeva i rezultata. Kako izbjeći mikromenadžiranje i posljedice istoga kroz efikasno delegiranje zadataka.

Namjena poslovne edukacije
Radionica upravljanje vremenom namijenjena je svima koji žele preispitati, unaprijediti i učinkovito upravljati vremenom u cilju realizacije postavljenih zadataka i radi postizanje osobnog zadovoljstva.

Sadržaj seminara
I. Vizije i ciljevi

  • Osvijestiti osobne i poslovne vizije i ciljeve
  • Što Vas uistinu motivira
  • Kako razmišljati u skladu sa zonom rasta

II. Efikasno upravljanje vremenom

  • Kako usmjeriti fokus na aktivnosti koji donose rezultate
  • Zamke multitaskinga
  • Kako izgraditi najbolji osobni način planiranja vremena
  • Što ako nema rezultata, gdje griješimo
  • Određivanje prioriteta
  • Kako definirati prioritete prema važnosti
  • Riješite se nepotrebnog
  • Dnevno planiranje aktivnosti

III. Delegiranje

  • Zašto i kako delegirati zadatke
  • Mikromenadžment i delegiranje
  • Razvoj timskog rada i feedback

IV. Kako pobijediti kradljivce vremena

  • Analiza i vrste kradljivaca vremena
  • Kako neutralizirati kradljivce uspjeha
  • Povećajte efikasnost i prilike za poboljšanja

V. Konstruktivni poslovni sastanci

  • Definirati svrhu sastanka, što se rješava
  • Sudionici sastanka, organizacija i dinamika sastanka
  • Timeline i organizacija tijeka sastanka
  • Sastanak nema smisla ako nema svrhu, zadatke i zaključak

VI. Određivanje prioriteta

  • Paretovo pravilo 80/20
  • Matrica: Hitno/Važno
  • Budite asertivni

Zaključak, feedback sudionika
Plaćanje po ponudi
Naši polaznici:
• imaju organiziran ručak,
• materijale sa predavanja,
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)

Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.