Termin održavanja
Vrijeme održavanja
Early bird cijena
Redovna cijena
Broj polaznika
Mjesto održavanja
PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u
Efikasno upravljanje prodajnim kanalima / kupcima je ključno u postizanju zadanih ciljeva rasta i razvoja poslovanja, pri čemu treba voditi računa o održivosti takvoga rasta, odnosno profitabilnosti. Ovaj program približava važnost i razumijevanje efikasnog upravljanja prodajom kroz ključne financijske teme, te uobičajene zablude i pogreške u analizi i interpretaciji poslovanja s fokusom na primjere iz prakse te vježbu kroz praktične primjere koristeći Excel.
Sadržaj:
Zaključak, feedback sudionika
Plaćanje po ponudi.
Naši polaznici:
• imaju organiziran ručak,
• materijale sa predavanja,
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji (neformalni certifikat)
Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.
Dražen Lulić je manager / konzultant s preko 20 godina iskustva u upravljanju na različitim strateškim i operativnim pozicijama u vodećim hrvatskim tvrtkama u području robe široke potrošnje, maloprodaje i brige o zdravlju. Završio je MBA program na Henley Business School, University of Reading, UK uz konstantno usavršavanje u području strategije, organizacije i financija na prestižnim europskim i hrvatskim visokoobrazovanim institucijama (INSEAD, Cranfield University, MCE, IEDC, Ekonomski institut).
Profesionalnu karijeru počinje u PLIVI u poslovnom razvoju farmaceutike te između ostaloga vodi komercijalni tim prilikom prve uspješne akvizicije tvrtke u Poljskoj. Nakon toga postaje direktorom korporativnog projekta s ciljem redefiniranja globalne strategije razvoja, unapređenja ključnih poslovnih procesa i organizacijskog usklađenja na kojem sudjeluje preko stotinu ključnih managera i stručnjaka iz svih područja poslovanja uz vanjsku pomoć vodećih management konzultanata. Kao dio tog projekta dobiva zadatak formiranja zasebne poslovne divizije bezreceptnih lijekova te uspostave prodajno marketinške organizacije u čitavoj Srednjoj i Istočnoj Europi. S uspješnom implementacijom tog projekta postaje direktorom divizije bezreceptnih lijekova.
Karijeru nastavlja u području maloprodaje robe široke potrošnje na poziciji Izvršnog direktora GETRO-a, i u nekoliko godina provodi snažnu ekspanziju poslovanja uz istovremeno restrukturiranje što sve zajedno dovodi do jačanja tržišne pozicije usprkos ulasku brojne strane konkurencije na hrvatsko tržište.
Nakon toga, pridružuje se g. Željku Periću u njegovoj M&A boutique tvrtki gdje uspješno provodi brojne projekte preuzimanja i spajanja, ali i projekte strateškog i financijskog restrukturiranja s izabranim klijentima, vodećim hrvatskim kompanijama poput Podravke, Konzuma, Kraša, Badela i Gavrilovića gdje naposljetku nastavlja svoju karijeru na poziciji Direktora korporativnog kontrolinga i ekonomskih poslova. Glavne zadaće uključivale su upravljanje profitabilnošću s fokusom na cjenovnu politiku u svim kanalima prodaje te optimizaciju cjelokupnog lanca dobave te upravljanja troškovima proizvodnje. Također, u suradnji s HR-om, uspješno implementira projekt organizacijskog usklađenja koji dovodi do povećanja zadovoljstva zaposlenika.
Sljedeći poslovni izazov je bila pozicija glavnog financijskog direktora (CFO) u Keindl sportu pri čemu je uspješno implementirao sve ključne poslovne procese iz područja računovodstva, kontrolinga i financija uz konstantno optimiranje izvora financiranja i upravljanja tekućim novčanim tokovima za potrebe financiranja razvoja poslovanja kroz širenje maloprodajne mreže i akvizicija.
Trenutno vodi svoj privatni poslovni konzalting s fokusom na procese razvoja poslovanja, restrukturiranja i financijskog upravljanja, koristeći sva stečena znanja i vještine u svojoj dosadašnjoj karijeri.