Pregovaranje s ključnim kupcima

Termin održavanja

14.11.2024

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

199,00€ (prijava i uplata do 4.11.2024 u 0:00)

Redovna cijena

220,00€ (prijava i uplata do 8.11.2024 u 0:00)

Broj polaznika

Ograničen

Mjesto održavanja

Strojarska cesta 24, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

Strateško pregovaranje je jedna od temeljnih kompetencija voditelja ključnih kupaca.

Strateško upravljanje ključnim kupcima, zahtijeva i strateški pristup pregovaranju, uzevši u obzir da ključni kupci generiraju značajan udio u prihodu tvrtke,  ključni kupci značajno utječu na stabilnost tvrtke.  
Diferencijacija pregovaranja s ključnim kupcima jest, da to nikako nije transakcijsko pregovaranje, nego pregovaranje  vrijednosti  ukupnog poslovanja s ključnim kupcem.

Primjeri na poslovnoj radionici su temeljeni na pregovaranju sa ključnim kupcima na  domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu. Primjena raznih pregovaračkih strategije i taktika, analiza poslovnih situacija, prijedlozi i potencijalni ishodi.

Sadržaj:

  1. Učinkovito pregovaranje
  • Zamke osobnog stila pregovaranja
  • Analiza procesa donošenja odluka
  1. Pregovarajte profesionalno na temelju podataka
  • Definiranje ciljeva pregovaranja, mjerljivi kratkoročni, dugoročni
  • Priprema pregovaračkog procesa kroz 8 ključnih koraka
  • Postavljanje ciljeva, analiza prilika
  • Planiranje ustupaka, analiza rizika u pregovaračkom procesu
  • Prodajne kategorije vs. kategorije ključnog kupca
  • Potencijal rasta vs. pozicija
  1. Strategije i taktike pregovaranja
  • Pregovaračke taktike koje donose dodanu vrijednost
  • Koja je Vaša alternativa, kada postane teško
  • Pregovaranje s teškim dobavljačima
  1. Strategije i taktike pregovaranja  s trgovačkim lancima
  • Definiranje ključnih točki pregovaranja u retailu
  • Pregovaračke forme, procjena vrijednosti kategorija
  • Primjeri pregovaranja s „teškim“ nabavljačima/buyer-ima
  • Analiza s aspekta dobavljača vs.buyera
  1.  Zaključivanje dogovora
  • Što kada zaključivanje dogovora, ne ide po planu
  • Kako voditi pregovore u cilju zaključivanja dogovora
  • Pregovarački ishodi
  1. Zaključak, feedback sudionika


Uvjeti plaćanja: Plaćanje po ponudi
Ostalo:
• naši polaznici imaju organiziran ručak
• materijale s predavanja
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)

Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.