FMCG&RETAIL: Upravljanje i strategije prodaje

Termin održavanja

27.11.2024

Vrijeme održavanja

9:00-15:30

Early bird cijena

199,00€ (prijava i uplata do 15.11.2024)

Redovna cijena

220,00€ (prijava i uplata do 20.11.2024)

Broj polaznika

ograničen

Mjesto održavanja

Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb

PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u

FMCG&RETAIL: Upravljanje i strategije prodaje

Jedinstveni program za profesionalce u prodaji, proizvođače, prodajni menadžment, poduzetnike, distributere, izvoznike u segmentu FMCG industrije koja prodaje trgovcima, trgovačkim lancima. Kako prodavati, poboljšati prodaju i pregovarati proizvode FMCG industrije na domaćem i međunarodnom tržištu? Poboljšanja i upravljanje prodajom, strategija povećanja dostupnosti proizvoda, ostvarivanja rezultata, te konkurentnost na tržištu. Razumijevanje trgovaca i trgovačkih lanaca u cilju prodaje proizvoda koja odgovara profilu trgovca. Upravljanje i organizacija u cilju optimizacije opskrbnog lanca, naručivanja, planiranja, te upravljanje zalihama.
Sadržaj:
1. Upravljanje i strategija prodaje kroz prodajne kanale

  • Segmentacija kanala prodaja, klusteri
  • Formati prodajnih kanala
  • Tržišni udio i tržišni potencijal
  • Strateško planiranje u prodaji Fmcg industriji

2. Upravljanje Fmcg prodajnim asortimanom

  • Planiranje, prodavanost, povećanje efikasnosti
  • Transakcijske kategorije
  • Uloga robne marke u asortimanu
  • Fokus prodajne kategorije vs udio u kontribuciji portfelja
  • Fokus prodajne kategorije, egzekucija i KPI

3. Upravljanje distribucijom i Merchandising Fmcg asortimana

  • Potencijal distribucije proizvoda kod trgovaca
  • Pozicioniranje na polici, SKU, optimizacija
  • Metrika penetracija proizvoda na tržištu
  • Širina distribucije, visibility
  • FMCG Merchandising

4. Fmcg prodajni proces

  • Definiranje dugoročnih prodajnih taktika i boosting sales-brza egzekucija
  • Hijerarhijski prodajni fokusi
  • Aktivnosti POS/POP

5. Zaključak, feedback sudionika

Svi segmenti radionice su temeljeni i podržani su s praktičnim primjerima.

Uvjeti plaćanja: Plaćanje po ponudi

Ostalo:
• naši polaznici imaju organiziran ručak
• materijale s predavanja
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)
Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.