Termin održavanja
Vrijeme održavanja
Early bird cijena
Redovna cijena
Broj polaznika
Mjesto održavanja
PDV nije obračunat sukladno čl.90 st.1 Zakona o PDV-u
FMCG&RETAIL: Upravljanje i strategije prodaje
Jedinstveni program za profesionalce u prodaji, proizvođače, prodajni menadžment, poduzetnike, distributere, izvoznike u segmentu FMCG industrije koja prodaje trgovcima, trgovačkim lancima. Kako prodavati, poboljšati prodaju i pregovarati proizvode FMCG industrije na domaćem i međunarodnom tržištu? Poboljšanja i upravljanje prodajom, strategija povećanja dostupnosti proizvoda, ostvarivanja rezultata, te konkurentnost na tržištu. Razumijevanje trgovaca i trgovačkih lanaca u cilju prodaje proizvoda koja odgovara profilu trgovca. Upravljanje i organizacija u cilju optimizacije opskrbnog lanca, naručivanja, planiranja, te upravljanje zalihama.
Sadržaj:
1. Upravljanje i strategija prodaje kroz prodajne kanale
2. Upravljanje Fmcg prodajnim asortimanom
3. Upravljanje distribucijom i Merchandising Fmcg asortimana
4. Fmcg prodajni proces
5. Zaključak, feedback sudionika
Svi segmenti radionice su temeljeni i podržani su s praktičnim primjerima.
Uvjeti plaćanja: Plaćanje po ponudi
Ostalo:
• naši polaznici imaju organiziran ručak
• materijale s predavanja
• uvjerenje o sudjelovanju u poslovnoj edukaciji(neformalni certifikat)
Ukoliko ste zainteresirani za InHouse radionice, krojene prema potrebi klijenta, kontaktirajte nas.